-everyday struggle

Det slår mig när orden hamnar här på skärmen att det var VÄLDIGT länge sedan jag skrev.
Det är knepigt att vara vuxen med tid,alltså missförstå mig inte,är det ngt jag har gott om så är det tid men jag prioriterar in andra saker vilket leder till att blogg,msn osv får mindre tid.
Jag skrev iaf vid starten att jag inte skulle uppdatera så ofta, men lite oftare än nu ska jag faktist ta mig tid att rensa tankarna.

Sen sist har saker och ting tagit fart på på riktigt, eller det känns så iaf, jag har en mycket annorlunda känsla inombords, det börjar lukta vilja och envishet på en helt ny nivå,o jag gillart!

Ska vi göra en ursprungskontroll i bloggen så handlar det  om musik, och på den fronten har det hänt mycket.

Jag följer idol för första gången i mitt liv, mycket talang tycker jag, men man undrar om det är värt priset att KANSKE få ett kontrakt.. tydligen ett kontrakt på 2 plattor i år, kul!

Asma har släppt stay silent för ett tag sen, det var heeeeeeeeeeelt galet off the hook! jävlar vilken grym platta och vilka grymma gäster!  klicka hem den på www.myspace.com/asmamuzik alldeles gratis dessutom!

Själv har jag snöat in lite på gammal skön rock, jimi hendrix asså. vilken grejj.  eller snöat in o snöat in,det är skön genre som återkommer oftare o oftare i mitt liv!


Nu blir det tv med frugan!
ps. youtube är nere för underhåll, sitter på ett riktigt guldkorn som komer upp här senare =)

the struggle continues...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0