-i polen kastrerar dom pedofiler,gör det i sverige oxå!!

Tjoho!

Satt precis o kollade lite ang kastrering av hanhund, kom då in på en nyhetssida där jag fick läsa att i Polen ska dömda pedofiler kastreras, fan vad neat tänkte jag, det borde sverige anamma också.
Läste lite kommentarer och till min stora förvåning så fanns det folk som försvarade pedofilerna med orden "dom är minsan mäniskor dom också!???!?!?!?

I min värld är dom inte det,faktum är att jag kan tänka ut 100 straff som är hårdare än kastrering,som dom ändå gjort sig förtjänt av.. hur fan kan man säga något sånt?
Våldtäcktsmän och pedofiler...dom är mäniskor dom också.. nej fy fan, parasiter är dom..

Kommentarer
Postat av: LillJay

Om pedofiler är människor, men sjuka. Då borde man inte få "avla" på dem!? Sjuka djur vill vi inte ha fram, men sjuka människor? O.o



Nej pedofiler ska bort!

väldtäcktsmän också.

allt sånt där shit

2009-11-09 @ 02:37:03
URL: http://lilljayliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0