-it isn´t the same

Jag startade en grupp på FB angående kastrering av pedofiler, det tog inte mer än ett par timmar för 250 medlemmar att infinna sig och det tickar uppåt duktigt fort, skitkul verkligen att folk står upp för det!


Klockan börjar närma sig 23, det är skit på tv, ett par goda vänner är på väg hit för att umgås en stund, trevligt!
Så,söndag i morgon igen, känns som veckan flög förbi,framförallt helgen såklart!
En klart intressant disskussion pågår fortfarande i ämnet "nåshjälten" där flera har synpunkter på mina åsikter...
Ja, jag tycker Per-Anders förtjänar straffet med dom omständigheter som råder enligt rättegångsprotokollet. big deal? låt mig tycka det och f.ö kan jag meddela för er som inte ens läst: kvinnan i fallet kommer inte ens ihåg om hon fick ont av stryptaget som gärningsmanne höll, har det överdrivits lite ? mjo kan tro det.

Jag har legat på latsidan med bloggen i helgen, mycket annat att stå i, i morgon tar jag nya tag och gör utfall mot resten av bloggvärlden, skulle vara jävligt intressant om man kunde få svar på tal från kändisbloggarna :)

över & ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0