-jag skrattar idag!




Det blev inga fenomenala ryck idag, har varit skönt o göra just ingenting, kollat på tv... hösten är ju fan riktigt grym när det kommer till just tv. Massa bra serier,och dessutom belönas dom bästa (läs scrubs & 2½ men) belönas med dubbelavsnitt samt repris sent på kvällen, tvättäkta kärlek!

I år för första gången så följer jag idol, upptäckte att den gamla juryn blivit ersatt med en ny, lite bättre och roligare jury så nu känns det ok.
Vad tycker du om idol hittils?lämna en kommentar vettja!
Jag rådiggade jon sindenius som iofs åkte ut rätt tidigt tyvärr.
jag tröstar mig med att jag tror han har för mycket talang för att sjunga andras låtar,han borde fortsätta sin egen väg!


Av dom som är kvar om man ska vara realistisk så är det väl kanske bara 1 kanske 2 som är riktiga stjärnskott, reza har ju en helt otrolig röst om vi ser till tjejerna, och erik.. ja erik.. han är lite smågoofy asså, men satan i helvete vilken röst han har.
Samtidigt smygdiggar jag rabih, rösterna faller nog på han just för hans unika röst!

så få höra nu, vad gillar ni i idol 2009?

nu ska jag bädda ner mig med min underbara flickvän och kolla på osmosis jones!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0