-memories dont lie.

Än har det inte dykt upp någon ursäkt :S
Jag vet inte vad jag ska göra först, ringa försäkringskassan tror jag ang granskning, för det är ju på grund av små äckliga fittliv som dig som folk som verkligen behöver ta det lugnt inte får vara sjukskrivna, att du ens pratar om samvete med mig tycker jag är nästintill upprörande.

Sen kunde vi ta det här hurvida jag är mentalt frisk eller inte, och jag var uppenbarligen drabbad av borderline och ADHD enligt din högst proffesionella utvärdering, detta grundar du utifrån mitt språk och hur jag skriver i bloggen.
Då tar vi och funderar litegrand tillsammans här i bloggen.
Rätta mig om jag har fel, men borderline=
emotionellt instabil personlighetsstörning?

Vilket innebär att jag har problem att hantera mina känslor samt att jag skulle vara snudd på manisk?
Okej nu vet jag inte men om jag inte är helt ute och cyklar har du jobbat inom vården och hur du då undgått vanliga symptom och beteendemönster är för mig obegripligt. Kanske är tur du är sjukskriven för du verkar ju ha noll koll, om du läser min blogg några inlägg till så kanske du inser att det INTE är några som helst fel på min självbild och identitetskänsla.

Sen har vi adhd, ja.. jag är uppenbarligen uppmärksamnog för att se att alla gnäller, jag innehar inte några direkta koncentrationssvårigheter. Dock fick jag läsa din kommentar 30 gånger om typ för att greppa det här med oljeplattform? vad skulle det göra för nytta?  och jag är åtminstone man nog att stå för vad jag skriver.


Sen om vi ska prata kompetens kan vi titta med vilket språk du skriver, skrattretande för en vuxen människa, du är så in i helvete äckliga att jag inte ens skulle ta i dig med en lyftkran.

Jag väntar helgen ut på en ursäkt, sen kommer jag bli jobbig på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0