-memories

god afton!
Sista veckan så har jag blivit så där härligt insnöad på jedi mind tricks, igen.
Jag fick upp öronen  för JMT runt 2002-2003, kärlek vid första öronkastet och pumpade ständigt jmt/ill bill i lurarna eller i bilen på den tiden, tror det var runt här som jag vidgade hiphopvyerna och började lyssna på namn man aldrig innan hört, "laz P´s" mixtapes dundrade även fram nya förmågor, olyckligtvis verkar de som dom inte kom längre än laz´s mixtapes, riktigt synd.
Anyways, det finns 2 låtar som spelats lite oftare,på¨lite högra volym än alla andra, håll till godo!





Vad ska man säga, det är väl inte musik för alla öron direkt. ganska råa texter och aggresiv attityd.
Ett under att man är så frisk i huvudet efter alla dessa år, eller nåja, fick en känsla av att min goda vän Kristoffer inte riktigt håller med där men ändå.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Man lyssnar å njuter!

2009-05-20 @ 10:59:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0