-epic moments

Det är underligt hur man fungerar och tänker som mäniska, när jag klev ur sängen idag så var jag liksom ett medel av allt, medel glad, medel pigg osv.
Och dom stunderna känns det som att det ska krävas nåt radikalt för att man ska peaka och bli skitglad och skitnöjd.
Kanske var det medel för man visste att en storstädning stod på schemat, men faktum är att nu några timmar senare så är jag fruktansvärt tillfredställd med tillvaron, min bättre hälft står i köket och lagar mat,och bäst av allt: HELA LÄGENHETEN är skinande ren, ska bli sååå skönt att slappa ner sig framför teven nu o nöta på soffkuddarna!
Slutsatsen är iaf, det krävs egentligen inte något märkvärdigt för att öka glädjen, och man förmår ju att öka den själv! wicked, jag borde städa oftare.

Jul närmar sig med stormsteg, ska verkligen bli underbart att fira med hela familjen i år, känns som de var evigheter sen.


Nu blir det tv och en bit mat!!




över & ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0