-i love music,and music loves me back!

Länge sen jag uppdaterade nu, varit en packad sommar med mycket aktiviteter och saker att stå i, skönt med en liten paus från det här men nu tar jag nya friska tag igen! =)

Jag brukar säga att musiken är den ända kärleken jag törs kalla evig, för visst är det så att vilken musik man lyssnar på,styrs av vilket humör man har?  musik förmedlar känslor, för dom2-3 minuterna eller mer kan musiken ge känslan av total frihet!
Från dag ett till graven!

hur som helst, youtube klippet är med Petter Zingmark, låten heter october rain och är skriven och komponerad av han själv, brorsan visa klippet här om dagen,som iofs inte håller någon direkt kvalite,men Petter förmedlar känslan ruskigt bra!
helt klart en namn jag hoppas få se i skivhyllan inom kort :)



vi ses igen ;)

Kommentarer
Postat av: mamanda

i love you, and you loves me back! =)

2009-08-12 @ 11:00:32
URL: http://duvetmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0