-Conflict is simple. You have to face the music, or stop dancing.

Såå.. detta får bli en vardagligare blogg, finns varken motivation eller ork att göra "seriösa" inlägg varje dag, tar fan sjukt med energi, fattar inte hur författare klarar sig.. Iofs finns det ju en hel hög med fördommar om författare att dom är väldigt speciella etc.. anyways..

Känns som tiden går fortare nu än förut, vet inte vad som tagit åt klockan men helt plötsligt så är veckan slut och lika snabbt börjar nästa..knepigt.
Har upptäckt nånting sjukt bra dock,med min "nya" mobil kan jag via twitter uppdatera bloggen enkelt med bilder och korta inlägg,detta kommer jag förmodligen missbruka rätt mycket så snart det händer nåt vettigt i mitt liv,typ på måndag med andra ord, då blir det nystart med stora förhoppningar på vad som komma skall, skitåret 2009 ska snart läggas bakom och bara plockas fram i nödfall ;)

nu är det dags att lägga ner skrivandet för en stund, simpsons väntar,så det blir nedbäddning med baby och glo ett par avsnitt!

frid ut kompis!

Kommentarer
Postat av: JhillhzaN

Nyårsafton vart inte riktigt så planerad som ni får det att låta. Jag glömde bort att att det är ingen idé att ha Zheeba instängd i köket hela natten. Och med tanke på att lägenheten är nyrenoverad så är det inte speciellt kul med två hyperaktiva hundar + en grinig fittkärringshund. Och visst jag kan erkänna att man tänker inte speciellt mycket i början, utan det låter bra i början. Men när det kommer fram och man tänker realistiskt är det en helt annan femma. Om jag har personlighetsklyvning eller inte, kan jag tyvärr inte svara på!



Jag har försökt förklara, och nej vi har inga planer för nyår! Enda planen vi har är att umgås med varandra och ta "egentid" för att sen se vad som händer.. >_<

2009-12-15 @ 11:28:19
URL: http://lilljayliten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, nu är det dags att 2009 för alltid grävs ner o glöms bort!

Hemska århelvete.... det började inte ens så himlans bra. Nåväl.

2010 kan väl inte bli värre ;-)

2009-12-21 @ 21:10:55
URL: http://johannaaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0