-soulghost.

Hela flyttfittan är över och det är verkligen rogivande för själen att traska fram i en lägenhet där jag känner mig som hemma sen dag ett, här kan jag dö, eller åtminstone leva lyckligt i alla mina dar´!

Vädret ute just nu är molnigt, inte så kallt dock vilket känns toppen, våren är på g så snart kan man äntligen leva livet med sol och grilla.
Fuck solsken ändå, det var väldigt länge sen jag var så här tillfreds med tillvaron, jag har mitt solsken här hemma i min underbara sambo och vår söta lilla "bebis", som jag sa, ni gör min dag <3


Jag måste få berätta hur underbart blocket är när man bor i Örebro, här kan man lägga ut en annons på en pryl för sig 6000:- och få telesamtal från folk som hävdar att dom faktiskt gör en en enorm tjänst genom att hämta prylen och betala 2500:-
I början tackar man artigt och säger nej, men efter 3-4 annonser blir iallafall jag lite le, vilket resulterar i att jag blir otroligt dryg.
Så svaren har varit alltifrån "ja fast nej, mitt pris är xxx kronor, kom med dom stålarna så ska du få en trasmatta på köpet" (fyi: några har frågat vad det är för matta och vilken färg -.-)  till "Varför i hela världen skulle jag skänka bort min ...... till dig? fan åk till loppis och köp en du har råd med jävla luffare"

Jag tycker inte det är fel, kanske fräckt men det är ju bra fräckt från andra hållet också, iallafall enligt min åsikt.

"man knivskuren pga blocketannons" känns som det skulle kunna bli ett faktum, inte att jag skulle, nej nej, men nån gång när jag ska sälja något igen så har jag massa nya otroligt dryga konfrontationer jag vill pröva, och har på känn att det kan ta skruv :P


Nu ska jag njuta av den här dagen :) ses!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0