-snö

jag önskar jag kunde finna ord till att beskriva vad jag tycker om snö, eller vad jag tycker om mongot på kumla bostäder som blåst mig på plogningen av min parkeringsplats,2 gånger dessutom, hoppas fan helt seriöst han blir skitförkyld i början på sommaren.

Vad händer annars då?

Här är det ommöblerat och det blev skitbra, fått tillbaka mitt lilla hörn med datorn nu vilket jag tycker rockar, känns som jag sitter isolerad och i det här fallet är det sweet.
Jag har åkt på en jävla bloggtorka, sitter och läser folks helt vansinnigt ruttna bloggar i förhoppning om att hitta nån våg jag kan hoppa på och såga eller prisa till skyarna men allt jag lyckas läsa är efterblivna små fittbarn vars största bekymmer i livet är om dom hinner till kicks innan dom ska bli fingerpullade på nån biograf, av nån kille som är tråkigare än filmen dom ska se, nej jag har inga fördomar...alls..

Sen har jag märkt att bloggkrig verkar riktigt hett just nu, nån skriver nåt om någon,någon svarar och någons vänner hänger på så till slut kastar folk skit till höger och vänster, för en blogg ? Jag brukar säga att det är jävligt lätt att det är jävligt lätt att va tuff bakom tangentbordet och detta är ett praktexempel, "akta din rygg" skriver nån 14 årig tjej som fått hjärnan knullad av media vilket leder till att hon, och alla andra bloggar om dom hetaste mammeluckerna för stunden. Det är roande men tragiskt att läsa, kan inte folk ta kritik eller tips på det dom skriver så kanske dom skulle köpa en bok med lås på och ha för sig själv, hänger man ut sitt liv på internet då får man väl räkna med åsikter? Jag är jävligt glad att jag hittills fått mest positiv respons på det jag skriver, det har hettat till ett par gånger, aldrig så att jag blivit lack över nån kommentar men folk tar mig visst för stötande? *duh*. Ja, jag kanske inte är helt rumsren här i bloggen, inte heller i riktiga livet men varenda ord jag skriver i den här bloggen står jag för, på internet och i riktiga världen.

Så nu tycker jag det skulle vara roligt om nån kunde känna sig träffad,kanske nån översminkad sthlmshora eller ännu hellre än manlig (nåja) modebloggare som kunde skriva nåt elakt i en kommentar här och gärna tillägna mig ett blogginlägg med skit jag förtjänar få utspydd över mig för att jag träffat huvudet på spiken så in i helvete hårt att dm kommer gråta sig till sömns ikväll. bring it on!

Jag fick äran att bli tilldelad ett helt blogginlägg för nån dag sen, det var dock om hur besviken man kan bli på nån etc, jag skrattar för mig själv, jag har aldrig utgett mig för att vara någon att se upp till, påpeka detta och jag fick skit bland kommentarerna också, fast jag skrattade mest för mig själv. Jag är inget ess på att stava men det var som om det var förstaklassare som var arga på mig med särskrivningar och stavfel så det nästan blev oläsligt.

Sen har jag ju min kärlek som då och då skriver så fint om mig att jag undrar om det verkligen är mig det handlar om, jag har inte hunnit vara så kreativ men du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta gumman,evig kärlek till dig!


Nu ska jag hoppa ner i soffan och kolla på "the invention of lying" sen blir det nog sängen och sova..

ha det gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0