-2009 the story.

God jul kära läsare,vänner & bekanta.

jag lägger knappt nån tid på bloggen alls numer, det kommer bli ändring men alla vet ju hur det är runt jul. framförallt i min familj då båda bröderna,mamma pappa och min sambo fyller år i december månad så blir det lite småturbulent på nåt vis.

Igår firade vi micke som fyllde 30, det blev mycket öl,en whiskey eller 2 samt mintuu, för er som inte känner mig så kan jag säga att man styrde upp redan igår,att man skulle må som ett arsle idag när man vakna;)
Men ska inte klaga,är ovanligt pigg faktist.

Tänkte summera 2009 lite snabbt

Ibörjan av året blev jag tillsammans med världens underbaraste flicka, vi förlovade oss oxå senare under sommaren,det är lätt topp3 det här året. Lilla Elsa föddes,så nu är jag stolt farbror x4, snart blir tompa pappa till en liten pojk så då är det 5 små guldklimpar jag kommer få ha glädjen att träffa och umgås med.

Utöver dom här fina,underbara händelserna så måste jag säga att 2009 varit ett riktigt skitår, tur att man haft fina saker att blicka tillbaks på för annars vetefasen hur saker hade gott.

Känns som att året varit fullt med dödsfall, otroligt ledsamt och jobbigt men naturen måste ju få ha sin gång. har haft ett riktigt skitår vad gäller bilar oxå, kanske inte lika sorgligt men nog fan blir det en liten törn på vardagshumöret.

Jag hoppas vinden vänder 2010, nytt år med nya möjligheter, vad blir ditt nyårslöfte ? :)

God jul och Gott nytt år, vi ses i januari ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag har kommit på minst sjuhundra nyårslöften som jag kan bryta emot och "glömma bort"!

*jag ska aldrig mer börja röka

*jag ska aldrig mer dricka sprit (?)

*jag ska få tillbaka mina magrutor efter graviditeten

*jag ska bli ett träningsfreak.

herregud....

har jag blivit frälst eller....

2009-12-28 @ 21:46:51
URL: http://johannaaurora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0