-cold as ice + svininfluensa

För jag tog en långpromenad innan och jag kan dementera all slags tro om att vintern blir varmare i år.
riktigt griskallt ute.
på tal om gris så la jag till svininfluensa i topicen.. hur ställer ni er till det ?
Vaccin snackar jag då närmast om..
Det är så mycket snack för och emot och nån borde ÖRFILA media så hårt som först blossar upp det så in i helvete och skrämmer vettet ur folk som inte vet bättre, sen gör dom en helvändning och säger att vaccinet dödar... hmms.. vad kommer här näst? Ska dom skrämma oss för läkare öht ?...

Jag hade inte tänkt vaccinera mig från början, men iomed att min brors döttrar inte får ta vaccin pga för låg ålder så har jag bestämt mig för att ta det,då man trots allt vistas en hel del med dessa pärlor så vill jag inte vara orsaken till att dom blir smittade. jag tar en spruta,och med tanke på den jävla otur som förföljt mig hela året så blir jag väll utvecklingsstörd på köpet.


Fort minor - remember the name



tills vidare!

ps. Amanda Nordqvist  jag älskar dig mest i hela världen! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

men lilla vännen.. du är redan utvecklingsförstörd!

2009-11-04 @ 22:49:30
Postat av: Stephan

duja =)

2009-11-04 @ 23:48:15
URL: http://voxpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0