-enas

Det blev bra mycket snack om nåshjälten idag.värsta debatten.
Debatt är sjukt kul när man fått lite kött på benen om ämnet, mycket intressant också att se hur folk bemöter fakta med skitsnack, man dementerar en grejj, först får man nåt från luften typ, "om det var din mamma han angrep,hade du nöjt dig med ett slag?" klart fan jag inte hade, men jag hade inte gråtit ut i pressen för det var synd om mig efteråt, PA slog honom i huvudet med ett järnrör från en domkraft, slår man mot huvudet med ett järnrör så slår man ju för att brutalt skada personen ifråga.. herregud.

Så jag skrattade bitvis åt folks desperata försök att rättfärdiga dådet,bitvis slet jag mig i håret för tro det eller ej gott folk, men sverige är verkligen fullt av idioter.
Folk kallar mig tangentbordsriddare, i meningen efter dom säger att nån borde slå mig med ett järnrör i huvudet oxå,så jag oxå får lite vett, och att dom minsann kan göra det frivilligt. ok man,kom då...

Det bästa är att folk fått för sig i denna debatt att jag rättfärdigar "gärningsmannen", bara så där. klart jag inte gör, han gjorde fel men han har också blivit straffad för det, dels genom fängelsedom och dels genom blödning i hjärnroten pga slaget PA delade ut. Han grät inte ut i pressen om det,han tog som en man vilket PA uppenbarligen inte gör.
För er som inte läst, kolla inlägget innan detta för mer info.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen med min sambo!

tills vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0