-jag:et återvänder..

Skönt med fredag gott folk!

Jag har legat på latsidan med nyheter, fast å andra sidan så har aftonhoran,expressen och na varit rätt dåliga också,så jag skyller på dom!
Bläddrade igenom lite som hastigast idag och inget,precis inget av värde,för mig alltså.
Däremot så tycker jag det är rätt kul att det blivit rubriker av "Idol juryn som gick före i vaccinkön"...
Det är det där jag:et jag snackar om nu,det dyker upp ofta och alltid opassande,nästan så man blir äcklad av det.

Ok, dom gick före i kön, ok dom sitter i idoljuryn. so what? Hela samhället idag är fullt av orättvisor och det är bevisat att kändisar är mer värda än vi vanliga dödliga, det är ju just därför man är känd alt. strävar eftar att bli känd..
Sen kan jag tänka att idoljuryn är i kontakt med en del mer folk än du och jag, kanske bra om dom är vaccinerade idag.

Det jag stör mig mest av allt på är att folk sitter och säger saker som: Jag ska inte ta vaccin,det är bara en bluff. samma person sliter sig sen i håret för idoljuryn gick före..jävla skitsverige vad taskigt mot er som stod i kön. på riktigt. nee ja driver..

Det som stör mig ännu mer än oss vanliga dödliga,jag:et så är media så jävla grisfula som gör rubriker av det, för ena sekunden är det så jävla farligt,nästa är det "klart" förstorat... va fan liksom?
Jag ska ta det där vaccinet,och kan jag bara backa efteråt så kommer jag bli riktigt tjurig.

Promoe - mammas gata ft. timbuktu & supreme

Snygg video faktist,kanske lite opassande till låten men..
"kanske var vår historia en fjäril på nål vacker att titta på men vingar som inte slår"
hatten av Jason..


Fredagen den 13:e idag också, otursdagen bla bla blah.
Med tanke på hur ruttet hela 2009 fortgått så säger jag bara,hit me with your best shot.
Skulle jag inte skriva nåt mera här så träffa han mig mitt mellan ögonen, men det skulle å andra sidan inte förvåna mig. :)

Idol ikväll,fredagsmys med gumman framför en idag hånad och utstött jury (ye right...) pga vaccinet.
Förhoppningsvis är dom friska iallafall!

över & ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0