-snökaos & kanyebrillor

eller kaos och kaos. men det snöar här iaf! :D

Jag är egentligen inget big fan av snö,men nåt vis är det alltid lite mysigt med första snön!
sen det negativa, det blir varmt och snön blir typ brun/svart och enbart jobbig att titta  o framförallt gå på.
Nog om snön.

Det blir väl sommar igen, och för att vända på steken, ta lite extra hårspray, lite extra spraydeo för att sabba ozonlagret, sverige kan få sommar året runt, let´s make it happen!

precis som med snö så är jag inget big fan av Kanye West, hans musik har nog aldrig fallit mig i smaken, han har väldigt stort ego. Men framförallt ogillar jag honom för att han gjorde nån slags trend med "Shady´s", jag kan erkänna att han såg helt ok ut med dom i videon, men efraim från rinkeby gör inte samma intryck, så kompis skrota dina kanyeglasögon.. genast!

Den här låten däremot tycker jag är pampig på nåt vis + att den innehåller ett bra budskap! enjoy!



frid ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0