-tiden flyger

Tja på er gott folk!

2010 startar så jävla enormt bra, hoppas det håller i sig resten av året.
Det är full fart och jag har en enromt bra känsla i kroppen.
Senaste nytt är ett glatt tillskott i lilla familjen, Lexi heter hon och är en amstaff tik på 3 månader.
lexi

Hon är sjukt söt,men väldigt påfrestande, springer ut med henne en gång i timmen vilket gör att det är svårt för mig att få ro, tur att det är en period som går över snart =)

bebisarna
Akila & Lexi.
Dom har inga problem att komma överens, däremot är akila jävligt snål med ben,leksaker,vatten och mat, sen är ju lexi en liten bitch med mycket lek i kroppen samtidigt som akila är väldigt valpig fortfarande. de kommer nog bli ett riktigt radarpar!

Jag börjar få uppsalaabsitnens så det lär få bli en resa inom kort, om man är välkommen med 2 små yrväder det vill säga :P

Det är redan februari, helt jävla sjukt vad januari bara flög fram! kul på sitt sätt men jag hoppas tiden saktar in lite under sommarmånaderna. är fruktansvärt trött på snö nu, och när man börjar få lite hopp om vårväder så får kung bore diareé  och snöar ner hela min vardag. fuck that!
Men det brukar vända i februari säger dom, så jag håller tummarna för att det blir så.
Lite bilder sen sist kanske?

fnöööööööö
pendlarhinken
hundbil,stallbil,gubbbil, feta vuxenpoäng på kombi ;)

Lite nya blåmärken
meraa
meraaaaa


Jag ska försöka bli lite mer aktiv här oxå, den har liksom stått still ett tag hehe.

Take care!

Kommentarer
Postat av: anna

Va kul att du oxå bloggar Steve.....fan va skoj!

2010-02-01 @ 12:02:07
URL: http://annatornhult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0