-warm & cozy

flipp...

Dom senaste 2 dagarna har hjärnan gått på högvarv,det hör inte till vanligheten och man blir snudd på förvirrad dom gånger det händer.
Besked finns det ju både bra o dåliga av, jag vet inte riktigt vad jag ska säga för jag vill inte dela med mig av eländet,jag vill att folk ska känna något positivt när jag för en gångs skull låter fingrarna blöda.
Jag har försökt känna något, fast jag kan inte, jag ser dig på bild och hjärtat hoppar över ett slag fast hur jag än vrider och vänder på det så övergår det till rasrisk för det är fel, så fel.
Mitt humör har levt rövare och påminner snarast om en bergodalbana som är på väg att spåra ur, jag stod på gränsen till ett vansinnesutbrott häromdagen och jag hatar den känslan, den infinner sig inte ofta längre men jag känner att bägaren börjar bli full, kanske borde snacka med någon om allt som händer, även om jag har min underbara flickväns stöd, min familj och mina vänner som stadiga stolpar längs vägen så känns det som ett proffs kanske borde få insyn i mitt liv för en stund och ge mig lite råd och tips på vägen?

Om man bara kunde göra visa misstag ogjorda, hehe, yeah right för det kommer ju inte hända,men om man får leka med tanken för en stund.

Känns också som det är lite uppochner på andra håll, jag vet inte om jag sagt eller gjort något fel, men jag känner ett obehag kommer över mig och jag vet inte om jag vill diagnosera det vidare, kanske rädd att få höra att nåt är galet på riktigt, eller så inbilldar jag mig bara, vem vet. jag saknar er och jag hoppas vi ses snart...


Jag är iallafall lyckligt lottad med min lilla familj, Amanda och Akila, ni är meningen med livet och jag älskar all tid vi spenderar tillsammans! love ya!

hon<3fnöööööööö

Take care...

Kommentarer
Postat av: mamma

vi finns här för dej ! prata med pappa och mej ! vi älskar dej !!

2010-02-13 @ 09:53:42
Postat av: Anonym

jag läser din blogg ! förstår att du inte mår så bra . du har svårt att prata om dina känslor . du uttrycker dej bättre när du skriver .skulle önska att du kunde vända dej till pappa och mej vi finns här för dej!vår familj har alltid ställt upp för varandra när någon mår dåligt ! men då måste man oxå tala om att man mår skit ! hör av dej vi älskar dej !!!

2010-02-13 @ 10:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0