-nolltia?!

Hur säger man nu egentligen? nolltio, tio "tvåtusentio" blir ju för långt i folkspråk,det funkar ju bara inte:S

Hur har erat 2009 avslutats? eller framförallt hur har nolltio börjat? :)

Jag och gumman for till uppsala till ett par goda vänner onsdagen innan nyår och kom hem i söndags, svinroliga dagar med mycket skrat,men ändå är det förbannat skönt att komma hem till sitt!

Jag tycker året startar bra med lite ledigt och tid att landa efter nyårsbravaderna, ska bli otroligt spännande på något vis.. jag har verkligen svårt att tro att det kan bli så mkt sämre än 2009 även om det hade sina glansdagar, men nu vill jag andas ut och bara må bra tillsammans med nära & kära ett tag.

Som nyårslöfte har jag lovat mig själv att ha en mer ödmjuk inställning till saker och ting, prova lite nytt vad det nu kan tänkas gälla,plus jag ska motionera mera, bara den här äckliga kylan försvinner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0