-as time flies emotion grows.

hon: underbar,bäst,oersättlig,mysig,snäll,omtänksam och bäst av allt min!

hon<3
1år<3


Det är onsdag idag och veckan rullar på. känner mig som ett fuck i hela kroppen dock, men det går över =)

imåndags var det brynäs - djurgården på läkerol arena, självklart åkte vi på pisk,som alltid när jag är på plats typ, kanske jag som jinxar stället omedvetet?
Dock så är dom ursäktade med tanke på rysaren dom bjöd på i globen i lördags.

utöver det så rullar livet på i vanlig ordning,gumman är i sthlm med skolan idag, cosmonova stod på schemat tydligen och jag är avundsjuk! inte på att gå upp tidigt att åka tåg kanske, men cosmonova är ju hur kul som helst=)
Ska plocka upp henne på station om en liten stund. sen blir det hem och städa och ha lite myskväll.


Jag är sjukt dålig på att uppdatera här och jag skäms lite, dock är det bättre nu än innan, så det går åt rätt håll.
Skulle vilja "vårsnyggatill" bloggen lite men jag fattar halvsju av hur sånt här funkar så om nån har lust att hjälpa mig så blir jag väldigt tacksam!





happy pappy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0