-kaos jao

Så den här dagen den sprang om och förbi mig några gånger om känns det som.
Var iväg till bonussvärmor i fellingsbro på mat och fika, och såklart kan jag inte åka förbi fellings utan att hälsa på min gode vän Paul och hans bitch så klart.

Det var verkligen skittrevligt samtidigt som det känns förjävligt att man inte ses oftare, back in the days hade vi nog örfilat varandra om det tog sån här tid, risgrynsgröt och pågenlimpa och xbox med fable ya know what i mean!

Innan det så körde jag in brorsan och hans 2 kollegor till stan, möte och middag stog på schemat för dom, avundsjukan knacka på när jag fick meddelande om att "jag nog får ställa upp och köra lite i morgon" så jag antar att det blev parteeey eller?

Utöver det så har det verkligen inte hänt ett skit, jag är dock väldigt nöjd med vad som händer i mitt liv just nu, känns som att det går frammåt i en ruskig fart.
Flytt 1april, självklart en torsdag så det slutar väl med att det blir bara jag och palle som bär, tur att palle räknas som 3 vanliga och inte är rädd för att ta i.

Kärleken ligger i luften, det är vår och jag ser fram emot yttligare en sommar med min baby, vi firar dessutom 1 år om 8 dagar, trodde aldrig någon skulle göra mig så här lycklig :) så glad att jag har dig!

Mitt huvud har ett möte med kudden och mina ögon ska dejta magnus betnér hur bögigt det än låter, vi hörs gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0