-moget.

Ni kan läsa i inlägget innan i kommentarer, Den otrevliga kommentaren är skriven av en vuxen människa, en förälder. Tydligen så får jag inte ha mina åsikter fast jag gillar ju sånt här, tills den tid dom som skriver blandar in min familj och kollar dom saker.

Jag vill passa på att rikta tack till min familj som hals för huvud hoppar in i debatten på min sida, och till dig som skrev: jag vet vem du är och om du tror att anonymitet har en betydelse på internet är du ute och cyklar.Jag kommer inte låta dig gå för orden du skrev, inte för att du hackade på mig, utan för att du blandade in min flickvän och kallade henne hora, och du blandade in min mamma. Nej, tänker inte rapportera abuse eller anmäla till polisen,det tjänar ingenting till, däremot ska jag lägga min själ i att göra ditt liv till ett helvete, om det inte kommer en ursäkt det vill säga.

Till er som läser vill jag också påpeka att inlägget nedan inte är riktat mot nån speciell utan mer en allmän observation av mig, ja, jag provoserar gärna lite men det är min blogg,mina åsikter så det är ju inge mer med det.
Vill också påpeka att  min flickvän inte är någon hora, vi är trogna varandra och hennes sexuella tjänster kostar ingenting, hur nu du kan ha fått för dig det. Kanske var du väldigt upprörd för att hela ditt liv är en misär, det spelar egentligen ingen roll. Jag hyser noll sympati för personer som du, och faktum är att om jag bara kände för det skulle jag redan spelat ut mina kort.
Dock så är jag äldre i huvudet och inte lika obstinat som du.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att du drabbas av allt tråkigt som kan drabba en mäniska, och öppna din fula lilla mun om min familj igen så kommer jag vara där och stänga den.

puss o kram

hora

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är dags att hänga ut det fega jävla fanskapet ! låta alla få veta vilket as det är !!

2010-03-04 @ 20:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0